501-923-349 mk2g60@gmail.com

Nasza Oferta

^

Diagnostyka komputerowa

Ten element naszych usług to w większości przypadków podstawowa operacja jaką wykonujemy zaraz po dotarciu do maszyny.
Bez właściwej diagnozy problemu jego prawidłowe usuniecie nie jest możliwe.
Korzystamy z profesjonalnego testera TEXA oraz wyspecjalizowanych testerów John Deere, Claas, Cummins, CAT, Ford, Scania, Mercedes-Benz oraz JCB.
^

Zwiększanie mocy

Oferujemy chiptuning dla całej gamy maszyn rolniczych, budowlanych oraz samochodów ciężarowych i osobowych. Jeśli chcesz więcej mocy i momentu obrotowego, a jednocześnie oszczędności paliwa, to jesteś we właściwym miejscu.
Możemy, za pomocą specjalistycznych narzędzi, zmienić oprogramowanie sterownika silnika zgodnie z Twoimi życzeniami i wymaganiami. W odróżnieniu od konkurencji nie wgrywamy gotowców lub plików zmodyfikowanych poprzez procentowe zwiększenie limiterów momentu obrotowego.
Dzięki zmianie map bezpośrednio w sterowniku silnika zapewniamy jego optymalną wydajność i prawidłową współpracę z automatyczną skrzynią biegów (gdy maszyna jest w nią wyposażona).
Kolejna rzecz która Nas wyróżnia to dopasowanie map silnika do charakterystyki maszyny czy wykonywanej przez nią pracy.
Nasze oprogramowanie NIE jest widoczne dla dealerów i importerów. Współpracujemy z dużymi dealerami i importerami, więc często modyfikacje możemy przeprowadzać bezpośrednio u dealera.

^

Pomiar Mocy

Pomiar mocy dostępny jest dla ciągników rolniczych wyposażonych w WOM oraz samochodów osobowych po 2006 roku.

^

Zwiększenie prędkości

Ta usługa polega na zmianie ogranicznika prędkości ciągnika, kombajnu, maszyny budowlanej lub samochodu.
Niestety ze względu na dużą gamę modeli i typów maszyn prosimy o indywidualne zapytania.
Najczęściej realizujemy usługę dla ciągników i kombajnów marek John Deere oraz Claas. Z naszych usług korzystają również wypożyczalnie samochodów.

^

Usunięcie zmiennej geometrii VGT

Jako jedyni w Europie oferujemy naszym klientom posiadającym sprzęt marki John Deere, wyłączenie zmiennej geometrii VGT.
System znany już z ciągników serii 6×30 Premium niestety dość często zawodzi, dlatego też przy współpracy z dealerem opracowaliśmy autorskie rozwiązanie polegające na usunięciu wadliwego sterowania geometrią turbiny.
Usługa realizowana jest kompleksowo tzn. dojeżdżamy do klienta, wykonujemy konieczne modyfikacje sprzętowe turbosprężarki, a następnie dopasowujemy oprogramowanie silnika do nowej charakterystyki turbiny.
Opracowanie tego rozwiązania zajęło nam wiele roboczogodzin, ale dzięki temu możemy zagwarantować naszym klientom:
– brak turbo-dziury
– brak czarnego dymu
– brak nadmiernego zużycia turbosprężarki
– moc 3-8% większa bez zwiększania dawki paliwa

^

Wyłączanie EGR

Wyłączenie zaworu EGR można zrealizować na dwa sposoby.
Można „zamknąć” go programowo w przypadku prawie wszystkich silników lub jeśli twój zawór jest uszkodzony, usunąć wszystkie jego funkcje w oprogramowaniu.
Pierwsze rozwiązanie działa i jest szeroko stosowane przez konkurencję, ale w przypadku usterki elektrycznej zaworu EGR, na wyświetlaczu i w pamięci sterownika pojawiają się błędy oraz ograniczenie mocy.
My zawsze staramy się całkowicie usunąć funkcjonalność zaworu z oprogramowania, a także fizycznie usuwamy chłodnicę spalin. To rozwiązanie daje nam 100% pewność, że nasz klient już nigdy nie będzie miał błędów i problemów związanych z zaworem EGR.
Są to nasze autorskie rozwiązania, które powstały przy współpracy z dealerami. Wszystkie zaślepki wycinane są laserowo i montowane na fabrycznie nowych uszczelkach. Zaletą tego rozwiązania jest to, że silnik nie jest zanieczyszczony wewnętrznie (np. kolektor dolotowy), a zawór EGR już nigdy sie nie zablokuje lub co gorsza, pęknie.
^

Wyłączenie DPF

Ostatnie lata pokazały, że filtry DPF w maszynach rolniczych i budowlanych potrafią wygenerować sporo problemów oraz koszty do kilkunastu tysięcy złotych.
Dlatego oferujemy rozwiązanie programowe polegające na całkowitej dezaktywacji filtra cząstek stałych w większości silników diesla. Jako nieliczni w Europie oferujemy kompleksową usługę. Dojeżdżamy do klienta, modyfikujemy oprogramowanie, a następnie instalujemy rurę zastępcza w miejscu filtra DPF.
NIE NISZCZYMY FILTRA DPF. Sam filtr i jego wkład zostaje nietknięty!
Maszyna działa tak, jak by fabrycznie nie posiadała filtra DPF.
Koszty programowania filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego zależą od marki i typu maszyny.
^

Wyłączenie AdBlue/SCR

Coraz częściej w nowych maszynach wyposażonych w układ oczyszczania spalin na bazie wtrysku SCR występują problemy z wtryskiwaczem AdBlue, pompą lub katalizatorem. Zazwyczaj dlatego, że silnik nie osiąga temperatury roboczej lub wtrysk bądź pompa nie pracują prawidłowo. Następstwem tego są różne awarie, takie jak obniżenie mocy i zbyt wysoka temperatura gazów spalinowych.
Nasza firma oferuje jednorazowe i 100% skuteczne modyfikacje oprogramowania sterownika silnika, a w niektórych przypadkach i sterownika pompy AdBlue, w taki sposób by rozwiązanie było jak najbardziej fabryczne, tzn. oprogramowanie modyfikujemy w taki sposób jak by dany silnik był fabrycznie bez systemu oczyszczania spalin.
Wzorem są producenci silników takich jak FPT, John Deere, Cummins i CAT.
^

Wyciszenie metalicznego stuku silników John Deere

Po raz kolejny jako jedyni w Europie oferujemy naszym klientom nietuzinkową usługę – wyciszenie metalicznego stuku silników John Deere.
Problem znany głownie właścicielom ciągników z serii 6×30 Premium.
Poprzez odpowiednią modyfikację map w sterowniku silnika jesteśmy w stanie usunąć metaliczne stuki towarzyszące pracy zimnych silników John Deere na biegu jałowym. Jak poprzednie modyfikacje, tak i ta powstała dzięki ścisłej współpracy z dealerem marki John Deere.