Historia projektu




Silnik:
- VW R4 1.8 G60 PG,
- G-Lader po modyfikacji PRO-TUNE,
- chłodnica oleju Racimex,
- chłodnica płynu robiona na zamówienie,
- IC od Golf'a GTI G60
- aluminiowa miska olejowa SCHRICK,
- głowica po mod'ach by Chojnacki M.S.,
- wtryski 350cc,
- zestaw Bar-Tek Stage 4:
-- asymetryczny wałek rozrządu SCHRICK,
-- świece BOSCH Platin W4DP0,
-- kółko Ladera 65mm,
-- bypass zwrotu powietrza,
-- chip RS3,
-- regulator ciśnienia paliwa Weber i wskaźnik ciśnienia paliwa,
- poszczególne elementy silnika pomalowane na czarno lub wypolerowane;


Nadwozie:
- całkowicie pozbawione plastików,
- brak bocznych kierunków,
- brak anteny,
- klapa na pół-gładko,
- klamki z Audi 80,
- lampy przednie FK Angel Eyes,
- kierunki i przeciwmgielne FK Clear,
- tylne lampy Hella Black Magic,
- grill bez znaczka i bleda na reflektorach,
- felgi na codzień BBS RA 7Jx15",
- felgi na zloty BBS RS 001 8&8,5Jx15" z oponami odpowiednio 195/45 i 195/50
- kolor L94E.


Wnętrze:
- miękka deska,
- boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem,
- brak tylnej kanapy,
- kierownica z Polo G40
- klatka bezpieczeństwa do sportu od C.K. Motorsport (malowana proszkowo, kolor: czarny pół-mat),
- siedzenia "Bimarco C" na konsolach własnego projektu,
- 4-punktowe pasy SPARCO z homologacją FIA do 2009 roku,
- siatka zabezpieczająca SPARCO na szybie kierowcy,
- Short-Shifter własnej konstrukcji (a'la VW Motorsport),
- dodatkowe wskaźniki AFR, BOOST, OIL PRESS (Auto Meter);


Zawieszenie:
- gwint KW Variant 2,
- rozporki przód i tył własnej konstrukcji,
- hamulce przód Audi S2 (280mm),
- hamulce tył MK4 GTI (226mm),
- klocki EBC RedStuffCeramic,
- tarcze Nordmann nawiercane i nacinane (przód o podwyższonej wytrzymałości na temp.),
- kompletny zestaw PowerFlex'a.


Car Audio (totalny brak czyt. gra tylko silnik):
- kolektor wydechowy Supersprint 4-2-1,
- rura 2,5" (też z kwasówki) aż do tłumika końcowego,
- tłumik końcowy oryginalny VW GTI.


Osiągnięcia:
- 2 mandaciki,
- artykuł w czerwcowym "VW Trends" 2007,
- 2gie miejsce w Show&Shine w kategorii Golf 2 @ DUB05 meeting Oploo (NL) 2006,
- fotka w VW Performance 08/06 w relacji z Worthersee 2006 (UK).