Historia projektu



W skrócie:

- 2002.10 - zakup i pierwsza rejestracja w kraju, silnik 1.8B RP 90KM;
- 2003.05 - felgi BBS RA, siedzenia Bimarco C, pasy Sparco 3pkt.;
- 2004.10 - felgi Viking, powrót do standardowego wnętrza (już w welurze), modyfikacja klapy;
- 2005.10 - pierwszy SWAP, silnik 1.6D JP 54KM;
- 2006.10 - modyfikacje wnętrza, komory silnika, zawieszenia, hamulców itd.;
- 2006.12 - drugi SWAP, silnik 1.9TD AAZ 90KM;
- 2007.01 - pierwsze jazdy próbne;
- 2007.04 - wygładzenie karoserii, malowanie i nowe lampy;
- 2007.06 - remont i modyfikacja głowicy, Turbina GT2052v;
- 2007.07 - pierwsza poważna usterka - zerwany klin wału 1000km od domu;
- 2007.10 - (kompletny) remont silnika i poprawki wcześniej wprowadzonych modyfikacji;
- 2007.11 - dotarcie silnika i pierwsze poważne strojenie oraz kłopoty ze sprzęgłem;
- 2008.04 - zerwany klin wału TDI!!
- 2008.07 - złamany wał i 2 podstawy wału (2 i 4)!!!, zmiana skrzyni biegów z 02O na 02A
... c.d.n.


W galerii jak zawsze historia w obrazkach.

Strony: « Poprzednia 1 2 3