Historia projektu




Silnik:
- VW R4 1.9TD AAZ,
- seryjny wał z przerobionym czopem jak TDI (1szy szlif, panewki Glyco),
- pompa 10mm (BoostPin, GovMod i większa dawka),
- kolektor wydechowy od 1.9TDI 1Z
- kolektor ssący od 1.9TDI AWX
- turbina Garrett GT2052v
- regulowane ciśnienie doładowania,
- filtr powietrza K&N RA-0510 (w grodzi),
- IC od MB klasy E,
- komora silnika "CleanLook",
- pokrywa silnika od MK4 TDI,
- skrzynia biegów 02A CYP od MK3 1.9TDI AFN po wymianie łożysk
- short-shifter (~50%): przerobione dźwignie wybieraka
- mechanizm zmiany biegów (linki) z Corrado G60
- koło zamachowe z MK3 1.9TDI 1Z, sprzęgło z Corrado G60
- silnik i skrzynia w kolorze czarny młotkowy z palety Hammerait i parę elementów w polerce;


Nadwozie:
- minimum plastików i delikatnie wygładzone,
- lampy Bi-Xenon własnej produkcji
- kierunki i przeciwmgielne FK Clear
- tylne lampy Hella Black Magic,
- klapa na pół-gładko z zamkiem (prawdopodobnie jedyna na świecie),
- napis Rabbit (zamiast Golf) oraz "króliczki" na błotnikach,
- grill bez znaczka i bleda na reflektorach,
- felgi na zimę stalowe 6,5Jx15" z oponami 185/55,
- felgi na lato BBS RM 012 8Jx15" z oponami 195/45,
- w miejscu anteny połówka piłeczki golfowej,
- wnęki zamiast klamek,
- kolor L94E.


Wnętrze:
- miękka deska i konsola środkowa od wersji GTi,
- dywany i podsufitka od GTi,
- siedzenia RECARO z Audi 80 Cabrio
- siedzenia, kanapa i boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem, wnętrza siedzeń w beżową kratę,
- klimatyzacja,
- licznik od GTD,
- kierownica z Polo G40;


Zawieszenie:
- gwint KONI Kit 1150-5001-1,
- rozporka przód własnej konstrukcji,
- pompa hamulcowa 22mm od MK3 GT,
- hamulce przód Golf 2 G60 (280mm)'
- hamulce tył Passat B5 (226mm);


Car Audio:
- Samsung YP-T7,
- wzmacniacz Tonsil 2x50,
- 2 głośniki Pyle PLG462 [owal 4x6 w standardowych miejscach z tyłu],
ale i tak "wsparciem jest":
- turbina GT20 z filtrem K&N RA-0510 przed grodzią,
- 2" rury z kwasówki od turbiny po tłumik końcowy,
- za turbina wstawiony elastyczny łącznik,
- tłumik końcowy by MG Motorsport też z kwasówki;


Osiągnięcia:
- 2 mandaciki,
- 5200rpm,
- złamany wał TDI,
- 4 pary opon na sezon.