Historia projektu

Projekt MK2 16vT to ewolucja mojego "MK2 G60", a raczej wymiana silnika na całkiem nową jednostkę, którą już jeździ!

Silnik:
- blok: VW R4 2.0 8v ABA,
- tłoki: Wiseco 9:1 83,0mm,
- korbowody: Brute,
- śruby: ARP,
- głowica: VW R4 2.0 16v 9A z zaworami +0,5mm,
- turbina: Precission PT2626,
- równoodległościowy kolektor wydechowy z nierdzewki robiony na wzór AMS,
- Audi RS2 wastegate z mocniejszą sprężyną,
- kolektor dolotowy S2 według własnego pomysłu,
- głowica po mod'ach by Borys,
- wtryski 850cc,
- wałki rozrządu Schrick 267/267,
- tytanowe sprężynki oraz podkładki,
- świece BOSCH Platin,
- komputer SDS FM4 z zmodułem PLX'a,
- chłodnica oleju Racimex,
- chłodnica płynu z GTI 16v,
- duży FMIC,
- blow-off APS,
- orurowanie własnego pomysłu i konstrukcji,
- aluminiowa miska olejowa SCHRICK,
- alternator jak w ABFie,
- pompa paliwa BOSCH 044,
- regulator ciśnienia paliwa Paxton,
- poszczególne elementy silnika pomalowane na czarno;

Napęd:
- skrzynia biegów typu 02C z dyferencjałem Peloquin, oznaczenie EAJ z wsadem SQS SDR,
- tylna zawieszenie Syncro zmodyfikowane pod Haldex'a,
- Haldex z dyferencjałem Peloquin'a i manualnym sterownikiem SQS,
- wał napędowy od Audi TT skrócony i przerobiony by pasował do skrzyni 02C,

Nadwozie:
- całkowicie pozbawione plastików,
- brak bocznych kierunków,
- brak anteny,
- klapa na pół-gładko,
- klamki z Audi 80,
- lampy przednie FK Angel Eyes,
- kierunki i przeciwmgielne FK Clear,
- tylne lampy Hella Black Magic,
- grill bez znaczka i bleda na reflektorach,
- felgi na codzień BBS RA 7Jx15",
- felgi na zloty BBS RS 001 8,5Jx15" z oponami Toyo R888 195/50
- kolor L94E.

Wnętrze:
- miękka deska,
- boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem,
- brak tylnej kanapy,
- kierownica z Polo G40
- klatka bezpieczeństwa do sportu od C.K. Motorsport (malowana proszkowo, kolor: czarny pół-mat),
- siedzenia "Bimarco E" z homologacją FIA na konsolach własnego projektu,
- 4-punktowe pasy SPARCO z homologacją FIA,
- siatka zabezpieczająca SPARCO na szybie kierowcy,
- Short-Shifter własnej konstrukcji (a'la VW Motorsport),
- dodatkowe wskaźniki EGT, BOOST, OIL PRESS (Auto Meter);

Zawieszenie:
- gwint KW Variant 2,
- rozporki przód i tył własnej konstrukcji,
- hamulce przód Audi S2 (280mm),
- hamulce tył MK4 GTI (226mm),
- klocki EBC RedStuffCeramic,
- tarcze Nordmann nawiercane i nacinane (przód o podwyższonej wytrzymałości na temp.),
- kompletny zestaw PowerFlex'a.

Car Audio (totalny brak czyt. gra tylko silnik):
- wydech 4".

Strony: « Poprzednia 1 2